četvrtak, 24. studenoga 2016.

Pureći gulaš




Danas su moji poželjeli nešto lagano, a da ipak bude malo mesa i da je sa žlicom. Došla sam na ideju da bi bio dobar gulaš od purećeg zabatka s puno povrća. Kako je meso purećeg zabatka najfiniji dio puretine, bar meni, često od njega radim rolade i razna druga pečena jela, ovo je prvi put da sam ga kuhala i nisam požalila. Ponovit ću brzo.Moji su bili oduševljeni  i zato vam dajem ovaj recept, možda će nekome poslužiti kao ideja za lagani, fini obrok.


Sastojci
  • 1 kom purećeg zabatka
  • mrkva
  • peršin korijen
  • celer korijen
  • pastrnjak
  • crvena paprika
  • krumpir
  • mahune
  • lišće peršina i vlasca
  • 1-2 kocke za juhu Kraljevska kocka 
  • Sušeni paradajz i mljevene dimljene paprike




Priprema


Pureći zabatak iskostiti (a ima i za kupiti već iskosteni) i narezati na veće kockice. Posoliti i popariti te zapeći na vručoj nauljenoj tavi kockice sa svih strana dok se malo ne zazlate. Pred sam kraj staviti sitno nasjeckanu crvenu papriku, sušeni paradajz i žličicu mljevene dimljene paprike. Zatim premjestiti u veći lonac, zaliti vrućom vodom i dodavati povrće prethodno nasjeckano na podjednako velike komadiće. Najprije dodati mrkvu, peršin, celer, pastrnjak, pa zatim krumpir i na kraju mahune i lišće peršina i vlasca. Kuhati nekih 15 – 20 minuta, odnosno dok puretina  i povrće ne bude kuhano. Treba samo paziti da se povrće ne raskuha. I na samom kraju dodati kocku, dvije Kraljevske kocke za juhu od Podravke. Probati jel dovoljno slano i to je to.

Nema komentara:

Objavi komentar