Dizajn i razvoj
Ka-25 je prvi put uzletio 1961. godine. Ka-25 su pokretala dva turbinska motora,smještena jedan uz drugi iznad pilotske kabine.Oni su pokretali glavna dva rotora koji su se vrtili u međusobno suprotnim smjerovima.Takav dizajn kod Kamova im je omogućio let bez potrebe za stražnjim manjim rotorom i omogućio im je polijetanje s brodova bez zauzimanja većeg prostora za razliku od konvencionalnih helikoptera.Verzije
Ka-25PL i Ka-25BSh (Hormone-A) -inačice za otkrivanje podmornica u ratnim uvjetima. Opremljeni su sa radarom i sonarom koji se izbacuje u more. Naoružani sa torpedima, nuklearnim ili konvencionalnim dubinskim bombama.Ka-25T (Hormone-B) -inačica korištena kao pomoć pri navođenju projektila. Ka-25 bi sa svojim radarom naciljao metu te tako navodio projektil do cilja.
Ka-25PS (Hormone-C) -potraga i spašavanje.
Ka-25BShZ -minolovac.
Ka-25B (Hormone-A) -protu-podmornička inačica.
Ka-25F -inačica predložena kao napadački helikopter.
Ka-25V -civilna inačica, kao zračna dizalica. Razvijen je samo prototip.
Ka-25TL -inačica za praćenje projektila.
Tehničke karakteristike (Ka-25PL)
Osnovne karakteristike
posada: 2
dužina: 9,75 m
visina: 5,37 m
masa zrakoplova: 4.765
maksimalna masa uzlijetanja: 7.500 kg
Letne karakteristike
najveća brzina: 209 km/h
najveća visina leta: 3.352 m
motor: 2 x Glušenkov GTD-3F
Nema komentara:
Objavi komentar