ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

Pobjeđuju oni koji misle da to mogu



Dva malena prijatelja su se klizala na zaleđenom jezeru. Bez straha su uživali na ledu.Iznenada, se  na jednom dijelu jezera prolomio  led i jedan dječaćić  propade u vodu. Voda nije bila duboka, ali budući da je bilo hladno, ona se počela brzo stezati.

Iako se uplašio, drugi dječak je krenu da nađe kamen. Da pomogne svom prijatelju. Na obali jezera nađe jedan mali kamenčić i brže bolje se vrati kod prijatelja. Svom snagom poče da lupa o led, da mu pomogne. I uspio je. Led je pukao, a njegov prijatelj je bio spašen.

Ubrzo su stigli i vatrogasci, te začuđeno su pitali:
“Kako ti je to uspjelo? Kako si mogao tim malim kamenom i slabim ručicama razbiti tako debeli led?”

U tom momentu se oglasio neki starac:
“Ja znam kako je uspio!”
“Kako?” – upitaše  vatrogasci.

Starac je odgovorio:
“Nije bilo nikoga da mu kaže kako je to nemoguće.”

1 komentar:

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu nam ide jako dobro. Obratite se ovom sjajnom muškarcu ako imate problema s trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: 2349014523836
    Viber: 2349014523836

    OdgovoriIzbriši