subota, 20. veljače 2016.

Slučajni susret vojnika iz JNA (Tuzla-Kragujevac)



Slučajni susret vojnika iz JNA (Tuzla-Kragujevac)

Bilo je to 2002 u Budvi. Sjedim ja na plaži, kad prilazi meni neki lik prilično ćelav, mršav i potpuno nepoznat, pita on mene da li znam vojnika iz vojske 1986. koji je bio dosadan, koji je volio da puno jede, koji je uvijek gubio u kartama i koji je jedno vrijeme s njim dijelio sobu.  Ja onako malo iznenađen, sjetih se ja nekog lika iz Kragujevca i kažem da znam Filipa iz Kragujevca.
„Ja sam Filip iz Kragujevca. De si Bosanac kućo stara.“
Zagrlišmo se mi, malo je reći koliko me je obradovao. Trebao sam sutradan ići kući, ali sam 3 dana produžio kako bih sa starom jarančugom pio. Upoznao sam ga s mojom suprugom i djecom. Isto tako i on mene. Eto, od 2002. smo veliki prijatelji, dolazimo kod njega u Kragujevac i oni nama dolaze u Tuzlu.




Nema komentara:

Objavi komentar