četvrtak, 2. ožujka 2017.

Mandić:Nova Jugoslavija bolja od EU







Rijeka -- Književnik Igor Mandić kaže da Hrvatska neće imati velike koristi od ulaska u EU i da je jedina mogućnost ujedinjenje južnih Slovena, ali ne na stari način.

,,Mi ulazimo u EU kao podstanari, moramo podneti sudbinu da ćemo biti tretirani kao rezervna stanica za konobare i prostitutke i ne verujem da ćemo tu nešto posebno profitirati", rekao je Mandić, uz ocenu da je za Hrvatsku najbolje rešenje ponovno ujedinjenje južnoslovenskih naroda, ali ne na stari način.
Povodom ulaska Hrvatske u Evropsku uniju, Mandić kaže da je ,,sve to savršeno svejedno jer je pogrešan smer okretanja".

,,Ja tvrdim da je jedina mogućnost ponovnog ujedinjenja južnoslovenskih naroda. Nikako na stari način i nikako jednopartijski kao stara Jugoslavija, ali ja nisam institucija da to mogu razraditi", kazao je Mandić.

Rat koji nismo objavili neslavno je završen, bez pobednika - jer u građanskom ratu pobednika nema, smatra Mandić.

,,Taj rat je možda dokrajčio iluziju da možemo sa susedima, ali možda postoji šansa da zajedno s braćom po plemenu, krvi i naciji stvorimo temelje neke nove čvršće zajednice", rekao je Mandić.

,,Tu ćemo jedino ostvariti nacionalni identitet i neku novu solidniju državu", ocenio je Mandić.

Mandić kaže da se ,,na silu održava konstrukt Hrvatske". ,,Dokazano je taj projekt propao jer su na vlasti ili nesposobnjakovići, ili lopovi, ili mediokriteti ili kriminalci. To je dokazano, samo treba napraviti još jedan korak pa se zapitati čemu nastaviti taj nemogući uzaludni trud", dodaje.

Današnju Hrvatsku Mandić opisuje kao alkoholičara koji se trese u apstinencijalnoj groznici. ,,Zna da ne sme piti i da ga to vodi u propast, a u toj groznici razdiru ga bolovi i muči se da bi za neko izvesno vreme ponovno pao u svoju staru zamku".

,,Reći ću nešto što je možda uvredljivo i za vlast i za opoziciju, ali Hrvatska je promašen projekt, nažalost. Kao što je bio promašen projekt kvislinške Endehazije, tako je promašen i projekt neoustaške tuđmanovske Hrvatske. Zadao je osnovne obrasce društvene pokvarenosti i od tada se na njima pokušava graditi neke smene vlasti koje nisu doprinele ništa", rekao je Mandić.

On smatra da nema dovoljno elita koje su u stanju da društvo drže na okupu. "Sve propada, sve institucije su otišle do đavola, sve je rasprodano, pokradeno, darovano, i čemu nastavljati uzaludni trud", zaključuje Igor Mandić.

1 komentar:

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu to radimo jako dobro. Kontaktirajte ovog sjajnog čovjeka ako imate problema sa trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    OdgovoriIzbriši