utorak, 1. ožujka 2016.

JNA, Bihać, kasarna, 27. juli, mart 1990. (VIDEO)



VIDEO:






Broj komentara: 5:

  1. DALI SE NETKO SJEĆA MARTOVSKE KLASE 1989.GODINE I SKLADIŠTARA ISHRANE ,U TADAŠNJOJ VOJARNI 27 JULI BIHAĆ,TO SAM JA,POSEBNO BIH HTJEO OBNOVITI PRIJATELJSTVO SA DEANČOM MALINOVIM IZ MAKEDONIJE,SEPTEMBARSKA KLASA 1988-1989 GOGINE,BIO JE SKLADIŠTAR INTENDANT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam bio martovska klasa1989 u HT vodu duzio nastavni servis Kremenovic iz.Banjaluke

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam sluzio u kasarni 27juli u Bihacu martovska klasa 1989 cijeli rok u HT vodu duzio sam nastavni servis Kremenovic iz Banja luke

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam bio junska klasa 1989i sluzio sam u kasarni 27jula u Bihacu Rajko mijailovic iz Osecine,itedant 4 ceta 1 vod. dali se neko seca tih dana ? ja se secam dosta klasica,npr jedan slovenac skrinjar dzoni pa rajhard edi pa grbic momcilo iz sabca pa secam se spasojevic vladana iz lazarevca pa sobcek jivica i jos mnogo drugih . dali se ko seca ovih dana ?Da kazem ja sam otisao u prekomandu u Split u loru i tu sam bio do pocetka rata .

    OdgovoriIzbriši
  5. Klasa juni 90 (26.06 1990)prekomanda u V3 Delnice i Šapjani

    OdgovoriIzbriši